Aan de studie! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Lotte Dohmen - WaarBenJij.nu Aan de studie! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Lotte Dohmen - WaarBenJij.nu

Aan de studie!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 Mei 2015 | Slovenië, Ljubljana

Na een lekker dinertje met mam en Wil, moest ik maandagavond weer afscheid nemen van mam voor nog twee maandjes. Het was erg fijn om mam weer even te kunnen zien en haar eindelijk rond te kunnen leiden door Ljubljana.
Daarna was het toch echt tijd om flink aan de studie te gaan. Twee portofolios, drie presentaties en twee tentamens stonden al geduldig op mij te wachten. Gelukkig heb ik inmiddels al erg veel werk kunnen verzetten, mede dankzij de ontspannende breaks tussendoor: lunchen of dineren met vriendinnetjes, rennen in het super mooie Tivoli-park en dubsmash filmpjes maken. Zoals jullie kunnen lezen dus geen hele boeiende week eigenlijk.
Afgelopen week was ik overigens alweer drie maanden in Ljubljana, time flies when you’re having fun! Inmiddels begin ik mijn Nederlandse leventje soms toch wel flink te missen. Aan de ene kan lijkt het me heerlijk om over twee maanden weer lekker bij Koen, familie en vrienden te zijn en eindelijk weer te kunnen dansen! Aan de andere kant geniet ik ook van iedere seconde hier in Slovenië en wil ik eigenlijk nog lang niet terug haha. De laatste paar weken zullen in het teken staan van studeren (gelukkig nog maar 2 weken haha), bezoek uit Nijmegen en Limburg en reizen samen met Koen en mijn kamergenootje. Genoeg leuks om nog naar uit te kijken dus!

Nu ga ik toch weer snel terug aan het werk. Hopelijk heb ik jullie volgende week weer meer te vertellen!

Liefs,

Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Lotte

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10546

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 10 Juli 2015

Sloveens avontuur

Landen bezocht: